Cookie Policy

Remi-Online.ro uses cookies. You can get more information about what cookies we use on Cookie Policy.

Furthermore, based on cookies, we show targeted advertisements, sharing your data with our partners, so that the ads presented are relevant to you.
We need your explicit agreement for this. Find out more about our ad partners and how we use your data in our updated Privacy Policy.

Agree to confirm you’d like a personalized ad experience ( you can change this later from Cookie Policy ).

Yes, I agree     More information
X
Login

Username
Password
Login
Remember
Forgotten password?

or Login using your Facebook account

Login
Facebook Login
Don't have an account? Register here !
|
No account?
Register here
Integrity and shuffle


Am creat aceste jocuri pentru cei pasionati de remi, pentru cei care nu au mereu prietenii aproape pentru un joc in viata reala.
Sunt jocuri de familie, jocuri unde se leaga prietenii si chiar daca nu exista o miza reala, noi punem siguranta jucatorilor si a jocurilor pe primul loc.

Cartile sunt impartite aleatoriu si softul a fost conceput inca din start ca unul foarte sigur, pentru ca nimeni (nici din administratie) sa nu poata interveni.

Ca masura de siguranta nu se salveaza date despre joc decat la finalul acestuia. La finalul jocului adunam sau scadem punctele aferente jocului si salvam istoricul mutarilor si actiunilor din joc.
Noi nu salvam nicaieri numarul de jocuri castigate sau pierdute ale unui jucator. Nu exista nicaieri aceasta statistica. Asadar, cand un jucator intra la masa, softul nu stie nimic despre istoricul acestuia legat de jocurile castigate sau pierdute.

Vom explica pe scurt cum sunt impartite cartile:

1. La startul jocului creem o matrice in care inseram cartile. Acestea sunt generate de la 1 la 13, cate 2 pentru fiecare culoare si apoi adaugate in matrice. Urmeaza apoi inserarea a doi jokeri. Matricea va arata exact ca la desfacerea unui nou set de carti: [ [1,negru] , [1,negru] , [1,albastru] , [1,albastru] , ... , [2,negru] , [2,negru] , ... , [13, rosu] , [13, rosu] , [ joker ], [ joker ] ]

2. Urmatorul pas este amestecarea cartilor. Se apeleaza o functie simpla, procedura ce nu a fost modificata niciodata pana acum de la crearea jocurilor, mai exact de la inceputul anului 2009. Apelul arata astfel:
cards=RandomizeArray(cards);

3. Dupa amestecare, ordinea cartilor nu mai poate fi modificata pe parcursul jocului. Din matricea cu carti deja amestecate se extrage carte cu carte, pana se completeaza seturile fiecarui jucator in parte. Cartile ramase in matrice vor fi trase pe rand de jucatori in timpul jocului, oridinea cartilor ramanand aceeasi ca dupa amestecare.

Fiecare jucator poate folosi un joker aditional (daca dispune de el) pentru a-si creea un avantaj. Acesti jokeri pot fi cumparati, castigati in joc sau obtinuti printr-un bonus sau oferta. Folosirea acestor jokeri nu influenteaza impartirea cartilor.

Jocurile noastre nu au o 'cota' de castig. Softul care amesteca si imparte cartile nu poate alege cine castiga sau cine pierde. De asemenea toti jucatorii de la mese sunt jucatori reali. In situatia in care un jucator se deconecteaza, jocul va da jos automat cartea ce urmeaza a fi trasa, fara sa faca modificari pe tabla de joc a jucatorului inactiv.

Oricine doreste poate sa faca investigatii prin companii terte care pot testa jocurile noastre si pot dovedi ca sistemul functioneaza exact asa cum a fost descris aici.

Sunt jocuri de distractie si socializare care nu implica o miza reala. Tratati-le ca atare! Succes la mese!





4417 online
15.9 million players
News

Un Craciun de 10!

Play on the Rummy 45 or Rummy PRO mobil app on December 25th and you will receive 10 jokers!

Happy Holidays!

19 Decembrie 2024


Terms and Conditions | Privacy Policy | Cookie Policy | Integrity and Shuffle | Contact

Copyright © 2009-2024 Remi-Online.ro




Chestionare auto